بازاریابی

بازاریابی با مهارت زیر صفر

بازاریابی با مهارت زیر صفر

لاری پیج، CEO و یکی از بنیانگذاران شرکت، یکبار "موتور جستجوی ایده‌آل" را به‌عنوان چیزی که "دقیقاً می‌فهمد منظور شما چیست و آنچه را خواسته‌اید به درستی در اختیار شما قرار می‌دهد" تعریف کرد.

از زمانی که او این کلمات را گفت، Google رشد کرده تا محصولات را از طریق جستجو پیشنهاد دهد، اما روح آنچه او گفته هنوز باقی مانده است. با همه فن‌آوری‌های ما—از جستجو گرفته تا Chrome تا Gmail—هدف ما این است که یافتن اطلاعات مورد نیاز و دستیابی به چیزهایی که می‌خواهید انجام دهید را برای شما تا حد امکان آسان کنیم.

این یعنی اینکه جستجو را هوشمندانه‌تر و سریع‌تر کنیم، تا وقتی شما [jaguar] را تایپ می‌کنید، بتواند بفهمد که شما بدنبال خودرو هستید نه عکس‌های حیوان. این یعنی وقتی دوستان شما تبلیغی یا نتیجه جستجویی را دوست دارند به شما نشان داده شود، تا شما بدانید که آن مطلب با ارزش بوده است. این یعنی اینکه محصولات خود را به گونه‌ای بسازیم که به صورت مستقیم کار کنند، به‌طوری که بدون نیاز به کپی و جایگذاری، بتوانید اسناد را با مخاطبین Gmail به اشتراک بگذارید و همان برگه‌هایی را که در مرورگر Chrome خود روی رایانه رومیزی خود باز کرده‌اید در تلفن Android خود باز کنید. بالاتر از همه، این یعنی اینکه محصولات خود را به گونه‌ای بسازیم که بهتر کار کنند، تا افراد بتوانند وقت خود را روی موضوعاتی که در آن خوب هستند بگذرانند—مانند لذت بردن در کنار خانواده، چادر زدن در طبیعت، نقاشی یک عکس یا برگزار کردن یک جشن. ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم، اما مشغول کار روی آن هستیم.

 

آنچه برای کسب و کارها انجام می‌دهیم

ما ابزار مختلفی برای کمک به انواع کسب و کارها ارائه می‌دهیم تا در وب یا خارج از وب موفق باشند. این برنامه‌ها ستون فقرات کسب و کار خود ما را تشکیل می‌دهند، همچنین کارآفرینان و ناشران سراسر دنیا را قادر به رشد کسب و کار خود ساخته است. برنامه‌های تبلیغی ما، که دامنه آن از تبلیغات نوشتاری ساده تا تبلیغات رسانه تعاملی می‌باشد، به کسب و کارها در یافتن مشتری کمک می‌کند و به ناشران کمک می‌کند از محتوای خود کسب درآمد کنند. ما همچنین ابزارهای محاسبه cloud را برای کسب و کارهایی که در هزینه صرفه جویی می‌کنند و به سازمان‌ها کمک می‌کند کارآمدتر باشند ارائه کرده‌ایم.

 منبع: محصولات گوگل

مأموریت Google سازماندهی اطلاعات جهانی، و قابل دسترس و سودمند نمودن آن‌ها برای جهانیان است.