بازاریابی

بازاریابی با مهارت زیر صفر

بازاریابی با مهارت زیر صفر

«هنر شفاف ‌اندیشیدن» که در اردیبهشت ۹۴ با ترجمه‌ «عادل فردوسی‌پور»، «بهزاد توکلی» و «علی شهروز» روانه‌ بازار کتاب شد، طولی نکشید که در صدر لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و به چاپ بیستم رسید.

این کتاب در ۹۹ بخش مختلف که هر کدام عنوان‌ و موضوع مجزایی دارند به بررسی دقیق استدلال‌های معیوبی می‌پردازد که منجر به تکرار اشتباهات از طرف اشخاص، حرفه‌ها و ملت‌ها می‌شود. دوبلی در این کتاب، دستورالعملی برای شادمانی ارائه نمی‌دهد، بلکه شناختی درباره چگونگی کارکرد ذهن ما ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر می‌توان گفت این کتاب اثری است درباره‌ پیشگیری از «غمگینی خودساخته». «رابرت چالدینی» نویسنده‌ کتاب «تاثیر»، درباره‌ این کتاب می‌گوید: «دوبلی متدوال‌ترین ایرادهای تصمیم‌گیری ما را با فصاحت بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد چگونه می‌توان به کمک حس مثبت و آموزنده با آن‌ها مقابله کرد.» ....