فرادی که تازه وارد دنیای کسبوکار شدهاند تشنه دانش آن هستند و حاضر به انجام هر کاری هستند که برایشان موفقیت به ارمغان بیاورد، اما اغلب با کمبود یک شبکه ارتباطی و منابع ضروری که بتواند در بهدست آوردن موفقیتشان به آنها کمک کند، مواجه میشوند.
از مشتریان فعلی خود مصاحبه بهعمل آورید و اطلاعات بهدست آمده را در رسانههای اجتماعی قرار دهید
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859331/#ixzz3R8QAmTJe
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859331/#ixzz3R8QZSHiM
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859331/#ixzz3R8QmJpPj
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859606/#ixzz3REyVP5sK
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859606/#ixzz3REysVN3E
انتظار برای زنگ خوردن تلفن در نتیجه کار برجستهای که انجام دادهاید، یک نشانه از این است که احتمالا نمیتوانید کار خود را به مدت طولانی ادامه دهید.
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859331/#ixzz3R8QZSHiM
مشتریان بالقوه بسیاری از تحقیقات را شخصا انجام میدهند، زیرا آنها باسوادتر شدهاند و تمایل دارند کمتر از گذشته قربانی شوند. آنها به این درک رسیدهاند که اگر شما نتوانید انتظار آنان را برآورده کنید، افراد دیگری هستند که این کار را انجام دهند.
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859331/#ixzz3R8QmJpPj
نیازی نیست که شما شخصا ابتکار به خرج دهید. تحقیقاتی را انجام دهید و به دنبال شخصی باشید که در صنعت شما کارشناس باشد تا در این امر به شما کمک کند.
ارزش: هر شرکتی در مورد اهمیت ارزشهایی که دارد صحبت میکند. شرکتی اینونه ارزشهایش را بیان کرده است.:
ارزشهای ما در یک جمله به بهترین شکل خلاصه شده است: «انجام درست کار» چه این کار مربوط به همکاران باشد، چه مشتریان یا نحوه انجام کسبوکار.
ارزشهای ما در یک جمله به بهترین شکل خلاصه شده است: «انجام درست کار» چه این کار مربوط به همکاران باشد، چه مشتریان یا نحوه انجام کسبوکار.
یکی از سختترین چالشها برای همه رهبران سازمانی گرفتن نتایج مالی مناسب نیست، بلکه هضم کردن فرهنگ شرکت است
منعطف: زندگی سازمانی بسیار سخت است. بازارها بخشش ندارند، تغییر به صورت مستمر رخ میدهد و همه میدانیم که همیشه همهچیز مطابق برنامهریزی ما پیش نمیرود
باید بدانیم هنگام روبهرو شدن با شکستهایی که میدانیم بالاخره دامنگیر همه ما میشود، چقدر انعطاف داریم
شنونده: یک رهبر سازمانی خوب خیلی سریع میفهمد که انتظار نمیرود او پاسخ همه سوالات را بداند. این افراد در عوض به توصیه افرادی که به آنها اعتماد دارند رجوع کرده و قبل از هرگونه تصمیمگیری به صحبتهای آنها گوش میدهند. بسیار مهم است که همه رهبران سازمانی محیطی را ایجاد کنند که افراد را به بحث و گفتوگو تشویق کند؛ محیطی که برای مطرح کردن ایدههای جدید یا زیر سوال بردن وضعیت فعلی امن باشد
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859606/#ixzz3REyVP5sK
قاطع: تصمیمگیری در مورد همه مسائل کار آسانی نیست و رهبران سازمانی میدانند که هنگام تصمیمگیریهای سخت همه از آنها توقع دارند. حقهای که در این شرایط میتوان بهکار برد این است که آنها تصمیم موثری بگیرند و سر حرف خود بایستند. سازمانهایی که رهبری قاطع ندارند، همواره دچار تزلزل هستند و این موضوع در مورد کسبوکارهای کوچک و بزرگ و حتی تیمهای ورزشی هم صدق میکند. رهبران سازمانی باید بدانند که هر تصمیمی تمام و کمال نخواهد بود، اما تصمیم قاطعانه گرفتن بهتر از بیتفاوت بودن است. مهارت مهمتر هم این است که از هر تصمیمی چیزی یاد بگیرید و مطمئن شوید این تجربیات را در تصمیمگیریهای آینده بهکار میبرید.
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/859606/#ixzz3REysVN3E
تنوع: هنگام ارزیابی مدیران آینده، یکی از مسائلی که مورد توجه قرار میدهم، تیمی است که آنها اطراف خود جمع کردهاند. قصدم از این کار این است که ببینم آیا آنها گروهی از افراد با ویژگیهای متنوع را ایجاد کردهاند یا صرفا میخواستند افرادی کپی یکدیگر را جمع کنند.
رهبران سازمانی باید بر ارتباطات بهعنوان بخشی ضروری از کار مدیریت و نیز بخشی ضروری از زندگی روزانه متمرکز شوند.